2017. szeptember 30., szombat

Vásárolni 1.0

valaki olyannak aki még nincs is közöttünk. Nagyon érdekes érzés. Sokáig nem vettem semmit nem babonából csak ugye tudjuk 12-ik hétig elég rizikós minden és még utána is voltak azért olyan pontok amikor nagyon megijedtem vagy féltem, hogy nehogy valami baj legyen. Természetesen 100% biztonság nincs még most sem, de elvileg, ha 20-ik hétig megmarad akkor már 90% esélye, hogy megszületnek a babák. Biztos koromból kifolyólag gondolkodom így és félek mindentől és az is biztos a késői szülő sokkal tudatosabb mint a korai. Nem tudom melyik jobb. De én ezt tartom járható útnak.
Szóval elkezdtem a vásárlást márcsak azért is mert egy hónap és megyünk Szegedre ott meg azért biztos kisebb a választék minden téren. Először a babakocsi lett meg, a legnagyobb befektetés. De mivel ezt a márkát mindenképp használtan akartam megszerezni, mert nincs fél millióm újra, így 3-ik nekifutásra meg is tudtam venni, mivel elöző 2-ről lemaradtam, amelyek több hozzávalóval és olcsóbban is voltak hirdetve. Így is jól jártam, mert azóta sincs fent ez a szín, ez a modell, ilyen komplex felszereléssel. Mózes és hordozó is van hozzá.

160.000 ft



Aztán kaptam egy kengurut a nővéremtől. Az piros. Aztán lett kiságy. 15000ft. Ami nem fehér hanem kék. De pont az tetszett meg benne, hogy nem az a sablon fehér vagy fa szín. De Ikeás és ugyanúgy később kiságyá alakítható. Matracot meg veszek majd hozzá. Ezt is féláron szereztem meg. 
Aztán vettem egy csomag kezdő rucikat pl egy rakás body és rugdalozó meg sapikat. 


4900 ft
Nagyon cukik és ezekre tényleg nem érdemes drága pénzt adni, mert hipp-hopp foltosak és kinőttek lesznek. Igaz, hogy  fiús színek, de hát ez van én nem vagyok a hiper pinky girly imádó. Babaruhákban is a szolid színeket szeretem és hamarabb adnék feketét a gyerekre mint orditó rózsaszín ruhácskákat. Valszeg majd később úgyis lesz beleszólása, hogy mit akar felvenni, de addig is én kihasználom ezt, hogy a saját ízlésem szerint öltöztetem.
Bundazsákot is beszereztem a héten. A bolti ár töredékéért (6000 ft) és újszerű állapotban és szerencsére pont olyan zöld mint a babakocsi meg a mózese. Mert hát ugye téli baba lesz. 
Tegnap szintén belefeledkeztem a kisruha válogatásba. Ott is hagytam egy rakás pénzt, de még így is töredéke a bolti árnak eleve 20% volt a babaruhákra és olyan márkák mint next, gap, marks&spencer , disney amelyeknek a bolti ára biztos nem 2000 és 1000 alatt van. Tudom Angliában általános márkák itt, ha olcsón akarunk új babaruhákhoz jutni akkor pepco, f&f, c&a, h&m és piac... minőségre sajnos ezek nem a legjobbak. Természetesen majd beszerzek pár új darabot is :D

20.000 ft
És még hátra van a pihenőszék, a cumisüvegek, játszószőnyeg, a kórházi csomag nekem és neki... stb



19.900 ft (ÚJ)




Ikeás nem teljes lista




Szóval lehet haladni sorban a beszerzendőkkel. Szülés előtt azért fura lenne ezt a nem kevés pénzt kiperkálni, mert nem számítottam még ezekbe bele a terhesgondozást és szülést. 
Természetesen ezt örömmel perkálom ki, vagyis olyan érzés mintha magamnak vásárolnék csak most dömpingben. A boldogságot amit ad nem lehet leírni csak tényként kell ezt is kezelni. A nők nemhiába várnak egy biztosabb egzisztenciáig a gyerekvállalással vagy jó ha a családban segítik a kisanyukát tehermentesíteni bizonyos dolgoktól. 
Közben meg párhuzamosan folyik a házban vásárolandó lista. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...