2017. szeptember 21., csütörtök

Ha megjelenik valami a média felületén

Bár felfogom, hogy ennek is van létjogosultsága mint mindennek, de ezért mondják, hogy minden csoda 3 napig tart... hát de akkor intenzíven. Demcsák kirúgása, az új iPhone kijövetele... most ezek vannak napirenden, kitolódva. Persze, hogy véleményt kell formálni, elsősorban ez az újságírás lényege, de elővenni nap mint nap mint egy csontot és ezen rágcsálni és az emberek többségének tényleg ez a legfőbb gondja, hogy valaki elszúrta a karrierjét vagy hogy túlárazott egy telefon???
És ezt napirenden kommentelni online felületen, egymás ellen áskálódva. Ez nekem tényleg fura.
Nekem is természetesen megvan a véleményem... mindenki ott szúrja el az életét ahol akarja van hogy önhibából van hogy önhibáján kívül. Ez az élet. Emberek vagyunk. Mindegyikünk követ el ezt azt amire nem a legbüszkébb és szívesen eltitkolná és elfelejtené. Ujjal mutogatni bárkire lehetne arra is aki sarkalatos kritikát fogalmaz épp meg. Ez normális. Csak vannak akik örömüket lelik, ha valakin lehet csámcsogni gondolom elfelejtve a saját életének szarságait vagy nem tudom mi a motiváció. Egy cselekedetnek mindig van háttere én hiszem, hogy az ember nem öncélúan teszi tönkre saját életét. Az ismétlődés meg az egyén intelligenciájának, tudatosságának a mérője. Okos ember ugyanabba a verembe nem esik bele többször vagy ez is lehetséges, de hát vállalni kell. 
Én szentül hiszem, hogy az életünket ahogy irányítjuk mindent megkapunk jót is rosszat is. Mindegy kivel cseszünk ki, magunkkal, szerelmünkkel, baráttal, idegennel az élet vissza passzolja a dolgokat.
Mobiltelefon: életünk legszorosabb kapcsolata :D modern élet velejárója, hozzá van tapadva a kezünkhöz :D mert mi nagyon fontos emberek vagyunk, nagyon fontos dolgok történnek amiről nem szabad lemaradni :D szóval nem mindegy az a telefon milyen is: márkája, nagysága, újkorisága, tudása, színe... minket jellemez, vagy nem... :D 
Nem értem a felháborodást ami minden évben jellemzi az új iPhone bejelentését. Ez egy brand, a  készülék szép, dizájnos, drága és nem kötelező megvenni! Valamiért mindig azok hőzöngenek akiknek soha nem volt tulajdonukban ezért meg azért és fura elvből tiltakoznak ellene, mert ez divat vagy egyszerűen nem engedhetik meg maguknak vagy nekik tökmindegy mi van a kezükben és min nyomják meg a hívás gombot. És persze ennek is van létjogosultsága tiltakozni valami ellen ami másoknak örömet, pénzkidobást okoz csak értelmét nem látom. Az iPhone jó készülék. Sok olyat tud amit általánosan az emberek nem használnak tehát felesleges csúcsszuper készülékekre kiadni egy rakás pénzt ha nincs. De miért ne ha van??? Miért ne lehetne minőségre pénzt kiadni??? 
És bár én elfogult vagyok mert első iPhonom óta ami jó rég volt nem vagyok hajlandó androidosat használni, de tudom, hogy van amire már nincs szükségem és nem engedhetem meg magamnak. De ha lenne igen akkor kiadnám a 400e ft-ot bármikor rá. Minden évvel veszít az árából mert sorra jönnek ki az újabbak, de hát miért is vesznek az emberek drágább, nagyobb autót, tévét, házat... mert kell a kis lelkünknek az öröm, hogy tulajdonukban van amire vágyunk. És ugyanezt csinálja más márkák hívei is!
Példának okáért egy samsung note 8   "csak" 330E Huf - és szemtanúja voltam, hogy vadásszák az embereket aki megáll a telefon előtt :D de ha meg megjelenik az új iPhone mindegy melyik a 8-as vagy X sorba fognak állni az emberek. Valaminek van hatalma van aminek nincs. 
Ez egyszerűen csak ennyi. Ez amúgy is csak egy eszköz, igaz nagy hatalma van felettünk, de ezt mi vállaljuk. Nekem speciel most vannak fontosabb dolgok amelyekre pénzt kell költenem pl baba körüli kiadások, fel kell újitsak egy fürdőszobát, és vennem kell ezt azt az új házba. De majd mikor a telefonom megint öreg lesz 3-4 éves akkor én is veszek egy jobbat és iPhone lesz az is. Lehet pont az X (már olcsóbban) vagy csak simán a 8-as vagy 9-es vagy XSE :D

De azért ezeken jót röhögtem :)
  

    

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...