2017. szeptember 9., szombat

22-ik hét

A héten nődoki is terítéken volt, a házidoki is és a védőnő is. Nem is tudom ezt munka mellett, hogy oldanám meg, ennyi elintéznivalóm soha nem volt míg teljeskörű alkalmazott voltam.
A nődokinál semmi érdemleges nem történt, meglepődve kellett konstatálnom, hogy nála nem csak sima ultrahang van havonta hanem manuális vizsgálat is, hogy zárt e a méhszájam... Sose volt ez kellemes, hogy felnyúltak, de így terhesen extrán nem esik jól. Amúgy mindent rendben talált, a baba szíve is tökéletesen funkcionált. Kemény 18 ezer ft-ot perkáltam. Vérnyomásom 139 volt aminek nem örült :) Súlyom 62.5 Vèdőnőnèl is inkàbb adminisztràció folyt, megmèrte a vèrnyomàsomat 150 volt sajnos :( megnézte, hogy van e fehèrje a vizeletemben, nem volt, meg hogy nem e ödèmàs a làbam, szerencsëre az sem! Sajnos 20-ik hèt utàn toxèmia alakulhat ki ami ezekkel a tünetekkel jàr. 
Így letiltott a kàvèról, arról az egyről is amit mèg megtartottam. Meghallgattuk doplerrel a baba szívhangjàt, tökèletes volt :)
A házidokinál leadtam a nőgyógyászi javaslatot és a doki beutalóját a terheléses cukorvizsgálatra és a kéthavonta ismétlődő toxoplazma vérvételre. Legalább ezért most nem kell egy 20-ast perkálnom mint a múltkor a magán helyen. Próbálok azért ott spórolni ahol lehet, de sajnos bizonyos dolgokat nem tudok. Régebben laikusként nem gondoltam, hogy egy gyerek vállalásának mennyi anyagi vonzata van vagy legalábbis csak sejtésem volt róla hiszen nemhiába tolják ki a nők a szülést, bár mióta bent vagyok egy kisanyuka csoportban szembesülök, hogy azért mennyi fiatal anyuka van. Hogy jó ez nekik vagy nem azt nem tisztem eldönteni, de én még most is teljesen biztos vagyok benne, hogy nekem most tökéletes ez a helyzet és nem korábban. Nálam érvényesül az, hogy a baba tudja mikor kell jöjjön.
Nagyon szeretem ezt a kis tökmagot. És tényleg nem sajnálok tőle semmit amit megtudok neki adni észhatáron belül. Ahogy megvettem a minőségi babakocsit, egy álom (nem ezt, mert az a hirdetés már nem él és mi ebben az árban babahordozót is kaptunk hozzá, igaz bundazsák meg nincs) úgy megfogom neki venni normális keretek közt és magunkhoz képest a legjobbat. Hasonlításképp inkább neki veszem meg a drágább verdát mint magamnak a drágább telefont :) és igaz az, hogy amit neki veszel ugyanolyan öröm mintha magadnak.
Természetesen bizonyos dolgokban megvannak az elveim és úgy gondolom inkább időt adjunk a gyereknek szeretetünk jeléül mint bármilyen fizikai dolgot. A szeretetteljes légkört nem pótolja semmi... a gyerek kell érezze, hogy nekem, nekünk ő a legfontosabb és nem azért mert ezt és ezt megveszem neki.
Via Pinterest 




bár egyre kevesebb az esélye, hogy Milán jön, de azért sose lehet tudni
édes kiscsákó :) még hasonlít is D-re :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...