2009. június 28., vasárnap

JÓ hétvége!!!

Nagyon jó-nagyon fárasztó volt a hétvégénk. Péntek este megünnepeltük Kinga szülinapját (25) Barbaráékkal Ráday u.-ban egy jó kis pizzázással és sörözéssel. Igaz sok pizza nem fért belém sajnáltam is...a sör viszont (mint mindig) csúszott. El is húzódott majdnem éjfélig. Tegnap dolgoztam, zárás után meg húztam egyenest Budára Skorriékhoz, egy nagyon jót buliztunk négyesben. Hát ilyet már rég danszoltam...isteni volt a zene, pia, kaja...elsőnek ki is buktam, de hát már nem vagyok mai csirke :D A tegnap estéről nagyon sok, vicces képeket csináltunk, jók voltak a modellek, remélem kézbe kerül valamikor, délre hazaértünk ma és azóta csak mozizunk itthon Danival és próbáljuk kiheverni a már második másnaposságot.
Tökéletes hétvége...jövő hétvégén már BALATONFÜRED. Várom. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...