2009. június 17., szerda

Panaszlevél...

mert kizsákmányoló, szemfényvesztő...hosszú lehetne a sor. Ez a UPC! Bemegy a városi ember listával, hogy milyen kívánságai lennének a szolgáltatások közül. Erre a válasz hát az nem úgy működik! Mivel szemben a T-home-al nincs hűségvállalás, de...mint régi ügyfél lefele nincs lehetősége variálni, de adnak 10% kedvezményt, de júliús 1-től drágulnak a szolgáltatások, de (telefon) ha most 990 helyett 1100-at fizet akkor nem lesz 2500 júliústól meg ilyenek...tehát a lista amit naiv precizitással megírtam kidobva...vagyis az én listámon a végösszeg hbo pakkal együtt 12500, náluk ez hbo pak nélkül (13 nap múlva) 13900 (hbo=15400). És nem értik, hogy ez miért nem világos elsőre...PFUJ, mérgezik az ember idegeit és kirabolják a pénztárcáját.

Lassú, csendes hetem van, de holnap kiülős-sörözős program a lányokkal! :D (ha már lemaradtunk az ingyen koktélos moziról!), hétvégén nővér-sógor szülinapi party!
Viszont elvonási tünetem van: folyamatosan kapom a héten az új árút, a főnök kísért minket egyre és egyre jobb táskával. Most az egyszer bánom, hogy sok-sok táskám van már és sajna nem lenne ésszerű még egy, de ez olyan szép és ilyen stilúsú nincs is még...de nehéz néha nőnek lenni :D

Szinkronban olvasom Katával Csernus új könyvét:

Az a gond, hogy annyira nem tudok azonosulni a férfi lélekkel, de...talán e könyv után kipillantok a homályból...talán...egy kis ízelítő (írói előszó)

"Annyit már most nyugodtan elmondhatok, hogy akárcsak A nő című könyvnél – amely alapjában véve nem csupán a nőről szólt –, menet közben már itt is tudtam, láttam, hogy ez a könyv sem tisztán csak a férfiról fog szólni. Szerettem volna sok mindent beletenni a férfiasság kérdéséről, a bűntudat megoldásának az elkezdéséről, a gyászról, halálról, búcsúról, elengedésről, virágokról, önmagamról. Tényleg sok mindent. Válaszokat egy sor kérdésre. Felvetéseket a pasikkal kapcsolatosan. Hogy például „miért élt a párom nyolc hónapig egy másik csajjal párhuzamos életet mellettem, miközben azt bizonygatta, hogy mennyire szerelmes belém?” A minap kaptam egy ilyen e-mailt! Épp karácsonykor robbant szét a dolog…" Dr. Csernus Imre

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...