2009. június 22., hétfő

XXI. század kütyüi

Halálosan depis vagyok ettől az időtől...gondolom mindenki. Én nem tudom, hogy Angliában, hogy lehet ilyen időjárás alatt élni. Azt hiszem minden nap az ágyban döglenék tévét bambulva vagy egy pszicho-dokinál. Igaz a világ kevésbé rossz helyére születtem, de én akkor is 30 fokot szeretnék folyamatos hőmérsékletnek és tengerpartot. És ha már belelendülnék akkor sok minden mást is...:D
Viszont rájöttem amit eddig is sejtettem, hogy az a fajta ember vagyok aki ha nem a megfelelő környezetben van akkor elhervad...irigylem is azokat akik bárhol, bárkivel meg-feltalálják magukat, de én nem tudom nem magamat adni és csak azért, hogy jópofi legyek csak úgy...kicsi vagyok én ehhez. :( No mindegy senki nem tökéletes...ÉN sem

Viszont egy kis dicséret jár a upc-nak, mert megajándékozott 4 napja már filmcsatornákkal és mivel eleve imádok mindenféle technikai kütyüt főleg ha még hasznos is "megállítható, felvehető és rögzíthető, elektronikus műsorújság, digitális rádió, sorozatfelvétel"...persze ez akkor lenne igazán kiélvezhető, ha előfizetője lennék a filmcsatornáknak. Én ritkán nézek tévét, reggelenként a HírTV, néha ViVa, meg TV2: Dr. House kb. ennyi. Filmeket viszont néznék, olcsóbban is megúsznám...viszont Dani aki él-hal a fociért agyon is verne...szóval mikor (pár éve) a Szex és New York sorozat egy részében láttam én is vágytam egy ilyen minden tudó kis Einsteinra.

A mai ember kiváltsága, hogy mindenhol, mindenben, mindenkivel képben van, nem marad le semmiről és mégis hiányérzete van...

2 megjegyzés:

  1. a lényeg, hogy előttem mindig magad lehetsz, mert mint barát olyannak szeretlek amilyen vagy, és ha hervadni látnám a lelkivilágod, igyekszem megöntözni :***

    VálaszTörlés

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...