2009. június 5., péntek

Ráday utca

Tegnap igazán kellemes napom volt. Fél napi munka, aztán fodrászat Jolival, aztán Ráday utca a lányokkal ahol nagyon finom bablevest ettem finom barna búzasörrel leöblítve. :D
Ez egy nagyon jó dolog, gyakrabban kellene csinálni, meg meglehet spékelni egy-két dologgal. Imádnék így élni: utazni sokat, enni, inni finomakat, beszélgetni a barátokkal. Érzed, hogy vagy...

Egész héten nehezen ébredtem, ma különösen mert irtó ronda idő van, a másik meg Dani éjjel 1-kor még gondolkodott. Hogy miről azt nem tudhatom, mert én csak a horkolását- szuszogását hallottam. A férfiak biztos így csinálják azt amit gondolkodásnak hívnak. ;)
Joli nagyon jó viccet mesélt tegnap: Ádám, Éva, Isten, férfi nemi szerv, AGY...szerepelt benne ilyen sorrendben :D A dolgok néha nagyon összetudnak függni az ember életében.

Holnap suli és utána váci utca. Kissé fáradt vagyok hozzá... :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...