2012. január 1., vasárnap

B.U.É.K. 2012

2011.12.31. jó kis nap volt... leszámítva, hogy munkával telt és ez kicsit elzárta, hogy bármiféle szórakozási lehetőség bevágódjon Sziveszter estére. Anyagi szempontból mindenképp megérte és beszereztem végre a karácsonyi ajándékomat aminek Kata mindenképp részese mert egyrészt tőle is van másrészt ő volt az "ötletgazda" thanX :))
No meg du Hilda lecseréltette magát kisEnikőre így ő besörözött én beboroztam és úgy érzem (éreztem) hogy tovább lép!!!
2012.01.01. Vasárnap
Új Év megint! Érdekes az évlezárásokat nem annyira szeretem, de az első napot igen. Megrázom magam és megint csak előre!
Hát elég gyorsan eljött az év utolsó napja és még gyorsabban átléptünk az Óéven. Jaj ha egész évem ilyen lesz nagyon fogom utálni :( mert sehogy sem telt... még soha nem volt ilyen semmilyen Szilveszterünk D-vel. Szerintem nem is az volt leginkább a baj, hogy dolgoztam és ma is dolgoztam, hanem hogy nem kettesben töltöttük ha már itthon maradtunk.
No mindegy! De, a rituálék azért vannak, hogy tartsuk őket, mert ezek meghatározóak az életünkben úgyhogy az év utolsó napján Ki Kell Mozdulni. Nem panaszkodom nagyon jó és sikeres évet zártam, 2011-el is csak előrébb léptünk és ezt kívánom az Újévben magamnak és másoknak is. :))
A házprojektünk már fut a gyerekprojekt meg bármennyire is siettetné D az kifut 2013-ra biztosan. Idén egy házat kell otthonunká varázsoljunk :)) már úgy várom, hogy a kulcsok a kezünkben legyen és remélem minden rendben és gördülékeny lesz!!!
Mindent bele! csók

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...