2012. január 26., csütörtök

Megfigyelés

Szabin vagyok és egyáltalán nem élvezem... jó bepótolok 1-2 filmet ami rám vár már hónapok óta, jó megcsinálom a házimunkát, főzök, kutyát sétáltatok és már vége is a napnak. Iszonyat gyorsan telnek így a napok. Szerintem nem éri meg a semmittevéssel tölteni az idő, mert azon veszed észre magad, hogy hipp hopp elillant az életed. Egyetlen egy okból kifolyólag tudnám hosszú távon elképzelni, hogy folyamatosan itthon legyek, ha valami művészi tevékenységet, munkát folytatnék vagy sokat utaznék. Tudom meglehet szokni bár én nem érzem, hogy ez valamire is jó az emberiségnek. Az embereknek közösségben a helye: gyerek az óvodában, iskolában; felnőtt meg melóban. Gondolkodtam mivel is tudnám úgy lefoglalni magam, hogy ne érezzem, hogy elpocsékolt nap vagy azt hogy haszontalan tagja vagyok a társadalomnak mert még én sem húzzok ebből hasznot húzni, de nem megy... nem nézhetek filmeket folyamatosan, nem olvashatok, takaríthatok, főzhetek, shoppingolhatok minden nap. Ez felborítja az egyensúlyt. Nekem a hetem akkor teljes, ha 5 munkanap után jön a 2 nap szabad hétvége. Mert így egy idő után azt hiszem önértékelési zavaraim lennének és haszontalan gondolataim arról, hogy ki vagyok én és mit akarok az életemtől. És nem szeretek egyedül lenni.
Ma elnézek az Ikeába. Lehet fájni fog a szívem, hogy nem vehetek semmit de legalább adatokat gyűjtök erről-arról. 

Sajnos amit elterveztem (bürokráciai dolgok) hogy e napok alatt elvégzem anyagi okok miatt csúsztatom. Ez is zavar.

Már várom a holnapot irány Zalakaros :)) 2 nap wellness felsőfokon!!! Még soha nem volt ebben részem. Még soha nem voltam 4*-os pezsgőfürdős fürdőszobás szállodában! Kíváló nászajándék számunkra. Igaz csak 2 nap :(( ezt a hetet szívesen ott töltöttem volna!

http://www.wellnesshotelmendan.hu/wellnesshotel

1 megjegyzés:

  1. Teljesen azonos az életmeglátásunk :)
    Ugysanezt gondolom, és bár sokszor van az, h sokat dolgozom, de mindig érzem, hogy az életemnek így van értelme... és utána gyümölcsi is, amit le lehet aratni :)

    VálaszTörlés

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...