2012. január 28., szombat

Zalakaros

Tegnapi elindulásunk rögtön egy tükörletöréssel indult... D úgy vélte elfér - hát nem. Aztán lepasszoltuk Philipet jaj de fájó volt. Szegény végig lázban volt a csomagokat látva, hogy nehogy lemaradjon valamiről és tessék alig utazunk 20 kmt. Szomorú is szegényke mindenki ölébe felkapaszkodott állítólag.

Érkezés rájöttem, hogy a papucsomat sem tettem be. Gyorsan venni egyet... szálloda butikja: 3990 Ipanema - legalább szép és kényelmes

MenDan Thermalhotel (2 éj)
-gyenge, jó, nagyon jó

Szálloda-jó
Szoba-jó
Fürdő-jó
Étkezés-nagyon jó
Masszázs- jó

A környék tele van hotel, apartman és kiadó szobákkal. A szállodában meglepően sokan vannak, legjobban a reggeli-vacsoránál mutatkozik meg, meg a fürdő is általában teli van. A környező utcák kiadó házai viszont üresen állnak, nagyon csöndes. A szobánkban (226) van jakuzzi, tv, kényelmes franciágy, minibár (elég drága) vízforraló (tea, kávé) végül is alaposan felszerelt és tiszta (bár a jakuzzin felleltem pár vízkőfoltot)
Passzív pihenésben vagyunk ami egyrészt szokatlan, én már hirtelen képzeletben át is ugrottam a határt és rá akartam venni D-t hogy ugorjunk ázt Zágrábba, de nem hajlandó. Vagyis itt pihenni kell :))

Break

Most jöttünk vissza a masszázsról. Pihenni. Nagyon jó volt bár néha elkívántam volna az erősebb nyomást ;)
Most még leugrunk a fürdőbe-egy kis szaunázás- aztán séta és jöhet a vacsi

Egyszóval nagyon jó itt lenni csak ha belegondol az ember, hogy ennyi pénzből Párizsra is futja méghozzá repülővel (igaz kajával azért drágább lenne) és hogy egyeseknek ez havi fizetés már másképp látja az ember.
De mivel ajándék volt nagyvonalúan át is ugrottuk a bűvös 90E limitet :))
Egyszer élünk!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...