2017. október 13., péntek

27-ik hétbe lépve

Zajlanak az események. Először is voltam 4D ultrahangon mivel azt olvastam, hogy 25-ik héttől 30-ik hétig a legjobb elmenni. Hát nem volt szerencsém, mert szinte végigaludta a 30 percet. És szorosan befészkelte magát a placentába és csak grimaszolt meg ásitott és a kezét emelgette. De mindent rendben találtak, remélem így is marad. Szíve is tökéletes volt. Első látásra ahogy megláttam a monitoron, tiszta apja... aztán majd meglátjuk :)




Nagyo jó volt látni. A modern technika fejlődése. 
Szombaton hazamentünk Erdélybe. Nagyon hosszú volt az út meg is érezte a lábam, rendesen bedagadt. Megijedtem, mert tudom hogy van a terhességi toxémia ami az ödémás lábbal, magas vérnyomással jár és végül fehérje a vizeletben. Legutóbb nem volt semmi, de ez bármikor változhat sajnos.
És nagyon veszélyes a babára és az anyára nézve. Egyenlőre reggelre elmúlik mindig a dagadás, de ha több órát úton vagyok már kezdi. Viszont szerencséret a cukrom rendben van. A másik kellemetlen tünet az orrdugulás, reggel alig kapok már levegőt. De hát ez van :) ennyi baj legyen, a neheze még úgyis hátra van. Érdekes dolog, hogy egy kis emberért mennyi mindent megtesz a nő.


65 kiló vagyok, vagyis 10 kiló plusz van rajtam. Így már kicsit nehéz reggelente tükörbe nézni és felöltözni, mert most jutottam el oda, hogy kezdem már nem nőiesnek érezni magam attól függetlenül, hogy mindenki azt mondja, hogy jót tett nekem a terhesség. Bár lehet ilyenkor ezt szokás mondani :) Gondolom szülés után még egyet visszalépek mikor a kialvatlan, gyűrött arccal inkább bele sem fogok nézni a tükörbe. Kicsit félek mennyire fogom bírni a kialvatlanságot idegileg, mert ismerve magam én nem vagyok bagoly típus, nem bírom az éjszakázásokat. Remélem megbírkózom vele, nagyon sokat fog jelenteni, hogy D heti 2 napot home office lesz. Olvasva a kisanyukák bejegyzéseit örülök annak, hogy így lesz legalább időm hajat mosni. 
Természetesen ez függ a gyermektől is, de azért általános, hogy a pici babákkal össze kell szokni és addig elég hektikusak az alvások, ébrenlétek... jó lenne ha szerencsések lennénk és nyugodt baba lenne. De ha nem akkor azt is túléljük valahogy. 
Viszont már annyira életem része, hogy most glamour kuponoknál is gondoltam rá és neki is vásároltam cuccokat. Végül is már 3-an vagyunk :)
                                            

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...