2017. október 23., hétfő

Hétvége

Péntek du. arra az elhatározásra jutottunk, hogy mindenképp lemegyünk megnézni a házat birtokbavétel előtt. És egyúttal meglátogatunk pár csempeáruházat. Hát a ház kissé kaotikus látványt nyújtott mivel a család egy része már elköltözött az öreg bácsi meg most pakolássza az évek alatt feltorlódott kacatjait meg nem kacatjait. Megint megfogadtam nem fogok lomokat tartani, időközönként kell minden téren a tísztitás: lelkünkben, fejünkben, környezetünkben.
Most is ráeszméltünk mekkora házat vettünk, még szerencse, hogy valamennyire minimalista ízléssel rendelkezünk és jobban szeretjük a tágas érzetet mint a zsúfolt telepakolt interiöröket. Természetesen az ember ízlése változik, van ami múlt héten nem tetszett ma már tetszik vagy fordítva. Különböző időszakokban különböző inger ér minket és ez így természetes. Már nagyon várom, hogy elkezdődjön és arra a pontra jussunk, hogy tologatjuk a dolgokat a helyükre. Még mindig nagyon elégedett vagyok a kialakult új helyzettel. Kisgyerek kiváncsiságával várom a jövőt minden téren. Ha van is csippetnyi félelem bennem nem gondolom egy percig sem, hogy nem fogom megoldani. De ahogy mondtam a nővéremnek én ezt akár egy másik országban is eltudtam volna képzelni, egyszerűen most semmi lényeges kötöttséget nem érzek Budapest iránt kivéve természetesen a kapcsolataimat. 
Szóval a ház kissé feldúlt állapotban van most, üres részek, lom, rendetlenség de jó volt így is látni mert szembetűnőbb a hibák és a csinálnivalók rajta. Aranyos kis kertem lesz, van benne 2-3 málnabokor, naspolyafa és körtefa meg szőlő egy nagy fedett terasszerűség, tároló, hinta... és egy cica.
Örököltünk egy cirmos fiú cicát. Neve is nagyon fantáziadús Cirmosnak hívják. Kedves, félénk ciculi csak reménykedem, hogy Keikóval kifognak jönni. Költözés után első dolog lesz az ivartalanítása. Zokni a kutyus ő nem marad, ő megy az öreg gazdival. De őt sem bántam volna amúgy, kedves nagy kutya és inkább maradt volna nálunk mint hogy menhelyre vigyék.
Szóval lázban égünk és rengeteg a tennivalónk. Egyenlőre az biztos, hogy 31-ig kiköltözik az öreg bácsi és megkapjuk a kulcsot. Aztán miénk a pálya.
Csempe kinézve, fürdőszobabútor is bár ott még vacilálás van, egyedül a kád még kérdéses, de szerintem az sem lesz nehéz menet. Falkiverés lesz, de rájöttem így sem nyerünk nagy helyet. Valahogy nem értem a tervezést. Ekkora háznak egy wc és egy mini fürdőszoba nagyon aránytalan. 
Konyha, napalm, szobák mind hatalmasak és ugye két garázsnak is van hely plusz a tárolók. 
A konyha messze nem 40 nm sztem de 25-30 van, viszonyítva az orczy lakáshoz. A barna konyhabútor hatalmas és még mindig nem tetszik a színe, de nagy pazarlás lenne kidobni főleg kisgyerek előtt. Egyszer mikor már minden tárgy óvatosabb kezeknek lesz kitéve lehet cserélni ezt azt. Addig főleg praktikusan kell gondolkodjak és tervezzek. Ez több forrásból alátámasztva.
Szeged csodálatos. Nagyon szép idő volt és nagyon kellemes volt ott sétálni. Otthon éreztem magam.
És tényleg nyugodtabbak az emberek vidéken, egyszerűen nem morgósak és idegbajosak az arcszerkezetük. Persze ez még az én felületes meglátásom, egy város lassan mutatja meg az arcát az ott élő emberekével együtt.
De én egyenlőre imádom, hogy mi is szegediek leszünk vagyis deszkiek, de az már mellékes.
És jöjjenek a majdnem kiforrott inspirációim.




sötét szürke falszín lesz elvileg a wc helységben

valószínüleg ez a kisebbik variáció fér el (polc nélkül ugyanez minden), de még nem vagyok biztos, hogy a barna vagy a fehér változat by Ikea



A kád sarokkád lesz helyszűke miatt és a bővitett részben, részben eldugott mosókonyhaszerűség a kazán mellett.

Sajnos mindig rá kell jöjjek, hogy olyan helyzetben vagyok mikor a megalkuvás még életem része, de próbálom belőle kihozni számunkra legjobbat.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...