2017. október 27., péntek

29-ik hét

Minden zajlik elvileg a maga medrében. Baba mozog, hasam meg gyors tempóban növekszik. Súyom nem emelkedett 11 kiló még mindig a plusz bár a hasam miatt már kezdem elefántnak érezni magam.
Baba mozog néha egész erős mozgásokat végez, néha meg alig alig, frászt hozva rám olyankor.
Ez a tudatosság és félelem biztos, hogy koromból fakad. Gondolom huszonévesen lazábban kezeltem volna.
A héten volt az utolsó beülés a lányokkal, Carmen novemberi szülinapi beülését előrehozva mivel valszeg én azon már akkor nem tudok részt venni. Kecskeméti utcában az Urban Tiger nevű helyre ültünk be... már szokva vagyok, hogy a lányokkal drágább helyeken kötünk ki mint általában szokásos, de eddig ez vitte a prímet. Mondjuk minőségben is. Jó néha ezeket is átélni és méltó volt az utolsó estre is, nagyon finom volt minden, ultrafinom. A lányok meg nagyon aranyosak volt egy kevés fotózkodás is volt bolondozással vegyitve. Nagyon szeretem a lányokat, jó emberek :) ez nekem mindig minden életszakaszban fontos volt a barátaimnál.
3-án költözünk elvileg. 1-én veszük át a kulcsot. Nehéz de érdekes hónap elé nézünk, új hely, új ház,  felújitás, rendetlenség, kosz, por, tervezés és mire nagyjából végére érünk addigra jön a szülés és születés körüli dolgok. De ez az élet.
Hetek óta  egy színházi rendező és női alkalmazottak közötti elévült abúzus témája a vezető hír. A vélemények a társadalom minden szegmensében megoszlanak. Így hogy elvileg lányom születik és az emlékek arra sarkalltak írjak magamnak egy szösszenetet itt.
Sok férfi nehezen fogadja el, hogy ennyi év után valaki előáll valamivel, a nők többsége meg sokmindent átélve próbálja elmagyarázni mennyire naiv és gyenge egy fiatal nő, főleg egy nagyobb hatalmú, idősebb férfival szemben. Meg úgy általában. Az érzelmeink gyengévé tesznek, a nők többsége tudja, hogy a teste egy eszköz a kiszemelt férfi megnyerésére. Bármilyen célból. Engem először 12 évesen molesztáltak egy játék alkalmával, úgy hogy  jó pár nagyobb-kisebb fiú lefogott és össze-vissza fogdosott ott lent és bár nem tudom pontosan mennyi idő telt el, de nekem örökkévalóság volt mire elengedtek. Megviselt és szégyenkeztem miatta és nem említettem senkinek. A 2-ik ilyen esetem 15 évesen mikor az akkori srác aki udvarolt bulin szólt, hogy menjünk kocsikázni én meg naivan mentem is. Egy idő után leállt egy kies helyen és elkezdődött, természetesen egy idő után észbe kaptam, hogy itt többet akar mint amit én és sírni és könyörögni kezdtem, hogy ezt ne. Megint örökkévalóságnak tűnt mire leszállt rólam. Visszavitt, de attól a pillanattól levegőnek nézett. Természetesen megviselt, a határozott ölelést mai napig nehezen viselem, ha nem én irányitok. Azon kívül persze megesett, hogy valaki tömött tömegközlekedésen dörgölőzött, de szerencsére komolyabb támadásnak nem voltam kitéve később meg elő sem fordult. Talán a korai rossz tapasztalatnak, de eléggé visszafogott és határozott kiállást vettem fel a férfiakkal szemben. Nem is voltam népszerű emiatt. Ösztönösen ráéreztem, hogy sokszor férfiaknak egy nő szimplán egy segédeszköz. A szexuális ösztöneik nekik erősebbek és hozzátársul, hogy külön is választják az érzelmeket a szextől. Nekik egyegyórás, egyéjszakás kaland az ami. Szex. És a többsége ott kezdeményez ahol viszonzást talál, nem erőszakoskodni akarnak, hanem kielégülni. Mi nők meg ennél bonyolúltabban kezeljük ezt. A közeledést általában mindig bimbozó kapcsolatnak gondoljuk és sokszor szenvedünk mikor rájövünk, hogy nem az ez csak szimplán szexről szólt a vonzalma. Azt a nőt akit nem vakít el saját szerelme és határozottabb, erősebb egyéniség időben felismeri, ha a férfinak komoly szándékai vannak vagy csak azt akarja. Ezért kellene időben felvilágosítani a fiatal lányokat, hogy saját érdekükben vigyázzanak magukra.
Kedves cukros bácsi nem létezik aki túlságosan erőlködik valami rosszat akar, ha kamaszként alig felöltözve elindul az éjszakában vagy beül idegen autójába veszélynek teszi ki magát. Ha első alkalommal odaadja magát legtöbb esetben elveszíti értékét. A fiú, férfi csak a testét akarja a többit nem. Ha a főnök irtó kedves és fura helyekre invitálja valószínüleg egyéb szolgáltatást is elvár a munka mellett. Ha beszáll 3-ik személynek valószínűleg csak a szerető státuszt tölti be. Sok nő  tudatosan, rendszeresen használja a testét előléptetésre ők nem is szenvedik el az ilyen támadásokat.
pl. Madonnáról köztudott.
Ezért sok férfi nem gondolkodik és a nőket sokszor egy kalap alá veszik és a helyzetben már nagyon nehezen tudnak uralkodni magukon. Természetesen tisztelet a kivételnek. Ahogy külön is kell választani a próbálkozást a kifejezett támadástól ahol az illető férfinak pont az okoz örömet, hogy erőszakol. És vannak ilyen beteg állatok. Lányaink kezét nem foghatjuk minden pillanatban, de a felvilágosítást időben el kell kezdeni, hogy óvatosan, védje a testét mert igenis vannak szexuális ragadozók. Naivnak lenni nem kifizetödő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...