2017. október 21., szombat

28-ik hétbe lépve

A héten történt egy elég ijesztő dolog, nem is tudom a régi kismamák, hogy élték ezt túl mikor nem volt barátjuk a google, hogy választ keressenek, hogy mi micsoda és miért és mikor nem jó ha történik. Szerda történt, hogy észrevettem, hogy valami kocsonyás darab csúszott ki belőlem, nem nagy de azért nem is minimális. Volt valami sejtésem, hogy a nyákdugó hasonlóan néz ki, google képre kattintva be is tudtam azonosítani. Átlátszó, zselés anyag... mondjuk elég undoritó. 
Egyből konstatáltam, hogy csak ez lehet, mert folyásnak meg túl masszív... viszont nem jó jel, ha jön vagyis a szülést jelzi előre normális menetben kb 39-ik héten. 
Csütörtökön a védönő kissé megnyugtatott, hogy van hogy ilyenkor darabok távoznak, de mindenképp nézzesem meg, hogy a méhszájam zárva van e? Mert ha nem akkor koraszülést jelez.
Meg is ijedtem, mert akkor biztos beutal kórházi fekvésre a doki és így a költözés határán nem lenne túl kellemes na meg persze, hogy a babának is túl korai lenne még világot látnia. 
Tegnap este voltam a dokinál, kissé túlstresszelve, szerencsére minden rendben, de figyelmeztetett, hogy pihennem kell sokat-sokat. Fogalmam sincs, hogy lehet pihenni még ahhoz képest amit én művelek. A sétákon és a normális háztartási munkán kívül semmi rendkívüli megerőltető dolgot nem művelek. Még házasélet sincs olyan értelemben. Amúgy ezt is megemlítette, hogy azt most hanyagoljuk :)
Szóval ez a terhesség dolog nem is olyan egyszerű annyira erős felelősségérzet alakul ki az emberben, hogy ez vajon mi, ez vajon miért... hogy ne rontsam el.
Baba jól van, 1100 gramm, korának megfelelő súllyal. Elvileg mostantól ő elkezd hízni és háromszorosa lesz megszületéskor a súlyának. Azért remélem megáll 3,5 alatt :)
66 kiló vagyok, engem kicsit zavar, hogy ilyen mértékben növekszik a súlyom hiszen ez 11 kiló többlet és még csak most léptem a 3-ik trimeszterbe, de a védőnő mindig elmondja, hogy ez normális, meg hogy én vékonyan kezdtem a terhességet és a vékonyak többet híznak elvileg és hányás miatt sem volt súlyvesztésem. Cukrom nincs viszont a vizesedés megvan ami legfőképp genetika.
De a védőnő szerint ez gyorsan helyreáll szülés után és szerinte észre sem veszem és már régi súlyomnál fogok tartani. Na majd meglátjuk :) 
Hihetetlen, hogy alakul az ember önképe, ránézve bizonyos képekre ahol 55 kiló alatt voltam, tényleg soványnak tűnök most a szememben. Az ember mindig a saját tükörképéhez viszonyít. Ha vékony akkor úgy gondolja az a normális pedig most látom, hogy arcom mennyire sovány volt és hát a melleim semmi. Ahogy Carmen férje mondta most rám, hogy most van női formám. :D de gondolom D nem ért ezzel egyet. Ízlések és pofonok.
De fejemben rendeződött, hogy nem biztos, hogy nekem megint 55 kilónak kell lennem szülés után közel 40 évesen. Ha 60 alatt maradok az teljesen ok az én magasságomhoz és koromhoz, mert ugye a bőr tágul és ennyi idősen az nem húzódik vissza úgy mint 20 évesen. És én utálnék ráncos és aszott lenni akkor inkább legyen 3-5 kiló plusz rajtam.
Viszolygok a kövérségtől de az aszottságtól és kóros soványságtól is nőben és férfiban is. Szeretem az arányosságot mindenben. Mikor jó ránézni valakire aki egészséges képet mutat és nem betegesen soványnak vagy kövérnek néz ki. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...