2017. október 14., szombat

Tapéta

a katalógusukból fotóztam le

Ma is megjártuk a hadak útját és a kártyalimit kihasználását. Bevolt tervezve a mai napra, hogy még beszerezzük ami "létfontosságú" és elég kicsi ahhoz, hogy ne legyen gond költözésnél. 
Koffeinmentes kávézás közben egy kósza gondolat jött, hogy nézzem át az ikea összes üzletének a family ajánlatát. Így bukkantam rá az áhított étkezőasztalra ami pár hónappal ezelőtt szintén levolt árazva a soroksári ikeában, de akkor még nem volt pénz. D szerint. Így kénytelen voltam lenyelni, hogy nem kapom meg a 90 ezres asztalt 60-ért. De ma eljött megint az én napom. Ahogy tudtam ugrasztottam is D-ét, hogy készülődjön megyünk Budaörsre. Induláskor még volt 5 a készleten mire odaértünk a kiszolgáló részre már csak 3, amiből egynek boldog tulajdonosa én lettem. 


Aztán tettünk egy kört a Jysk-ben egy szőnyegért és egy tükörért amelyek szintén akciósak voltak. 

hálóba

nappaliba nem kicsi méret az biztos



   
hálóba gondoltam

A soroksári Jyskben vettem észre, hogy a dohányzóasztal ami eredetileg néztem kiállítási darabként 24-ről levolt értékelve 12-re. Le is csaptam rá. Így az is megvan. Szeretem mikor a költekezésnél spórolok :D  bár ezzel  egyedül vagyok mert D ezt nem nagyon érzi át bár inkább csak jól leplezi, mert mindenbe szó nélkül beleegyezett és mindennel egyetértett. 
A Diegoban felvilágositott minket az eladó srác - kérés nélkül- hogy ezt a tapétát, hogy is rakjuk és hogy milyen klassz, mert ha megunjuk csak lehúzzuk nem kell kaparni mint az olcsóbbakat. 
Annyira szép és exkluzív a texturája a tapétának, öröm volt megérinteni és ránézni is. Szerintem tökéletes választás a hálóba. Csak egy falra, az ágy mögé gondoltam, mert hát azért ez elég dzsungel fílinget adna ha egész szobát teleplakátolnám vele. Gyönyörű lesz :D nekem
Lassan kezd megtelni a kisszoba. Hát biza 75nm-ről 150-be költözünk. Míg nincs meg az embernek a saját kuckója el nem tudja képzelni mennyi pénzt lehet erre elkölteni. Szívja a pénzt. 
Kis lakással nem csak rezsit spórol meg az ember. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...