2017. október 13., péntek

Visszaszámlálás

15 nap és költözés. Ahogy közeledünk egyre jobban felgyorsulnak és sűrűsödnek a dolgok. A pakolás mellett vannak az intézős részei és a tervezés meg vásárlás. Annyiból nehezebb a dolgom, hogy nem tudom a méreteket, de itt ebben a házban is csak a konyhát meg a fürdőt kellett precízen megtervezni pontos méretekkel. A többi nagyjából fejben eldől nekem, de rájöttem nekem képen is látnom kell az összecsiszolást. Így tervezgetem a szobákat. A vendégszoba-dolgozószobával van a legkönnyebb dolgom hiszen nagyjából amink van odakerül kivéve a ruhásszekrényt ami a gyerekszobába vándorol. Folyamatosan veszem észre magamon mennyire változik az ember ízlése vagy mi az ami erősen inspirálja. Pl a tapéta. Eddig nekem sehol nem volt tapéta és nem is voltam soha oda érte. Bizonyos helyeken tetszett a bizonyos tapéta, de valahogy nem tettem magamévá a gondolatot.
Itt kiinduláspont volt, hogy eléggé felnőttes gyerekszobát terveztem eddig, de aztán rájöttem, hogy végül is ez nem jó, de persze azért még mindig kihagynám a túl színes, túl mesés habos-babos dolgokat. Így szembejött velem matrica helyett a tapéta, persze nem egész szobában hanem csak egy fél falat és alatta táblafestékkel festenénk le, hogy kiélje kreativitását korához viszonyitva. Meg hát adott is a tér. 
Rájöttem, hogy mivel nekem nem volt igazi gyerekszobám csak tinédzserszobám így ez kimaradt nekem. Hogy a gyerekeknek is kell saját birodalom. Szeretném, hogy a növekvő gyermekem ezt kiélvezze amit én nem tudtam, bár igaz eddig nem is éreztem, hogy hiányzott. 


81 curtidas, 1 comentários - Projetos Baby e Kids (@codecorarpetite) no Instagram: “✨INSPIRAÇÃO✨Um preto-e-branco bem animado pra essa segunda feira! ❤️ #codecorarpetite #instadecor…”

Amazing white home decor inspirations that will make you feel like a real Queen! Discover more inspirations at www.circu.net23 Best Kitchen Rugs - Stylish Kitchens With Rugs - kitchen rugs ideas #KitchenRugs #Kitchen

A playful child's room ♡

A gyerekszobás tapéta helyett jobban tetszene a felnőtt tapéta pl mint a boardon lévő fekete alapon színes virágok, de valahogy mégis kicsit idegennek érzem. Otthon láttam egy hasonló tapétát és eszembe ötlött, hogy a hálóba jó lenne, de viszont attól félnék, hogy túl sötétíti a szobát még ha csak egy falra is gondoltam igazából, így találtam egy világosabbat. Zöld-kék színárnyalat, ez is tetszik.  


gyerekszoba


háló nem kiforrott


napalli  nem kiforrott bár már sok dolog megvan

konyha kb

Már volt egy jysk körút most következik egy rövidebb és egy ikeás rövidebb körút!
Fürdő még csak fejben, a vendégszoba meg adott. 



                                                  





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...