2018. március 26., hétfő

Napló

Nagyon sok cuccunk még kint hever a nyári konyhában, főleg a ruháim amit a terhességem miatt nem hordtam és cipőim meg ez az. Nemrég valamit kerestem és kezembe akadt a naplóm. Ami már 18 éves :D hihetetlen mindig ez a tény, hogy telik az idő. 2000-ben kezdtem írni, az első bejegyzés január 7-én írtam. 20 éves voltam. Amikor még saját porszívónk sem volt, kölcsönkértünk egyet, de már terveztem, hogy miket kell venni az albérletbe...
Igaz az utóbbi 10 évben minimális bejegyzést tettem, egyrészt ugye itt a blogom, másrészt meg elfelejtkezem róla. 
De a fontosabb történéseket természetesen beleírtam. Annyira örültem neki. 
Az előző beírás akkor volt amikor megkaptuk a ház kulcsait 2012. 02. 25. Beleolvasva korábbi bejegyzésekbe az ember rácsodálkozik, hogy jééé mennyi minden változott és mennyire változik az ember. Ezért is örülök, hogy itt van ez a blog nekem már pár éve. Mindig írtam naplót, jó kiírni dolgokat. Őszintén. Természetesen ez a blog nem tudja megmutatni teljesen az érzéseimet és gondolataimat mert nem napló. Valamennyire nyilvános. De arra meg ott a jó kis öreg napló. Még sok oldal üres benne.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...