2018. március 30., péntek

tavasz

kis betűvel. Mert még nem igazán nevezhető annak az időjárás. Ha valamit vár az ember mintha csigalassusággal telne az idő. Én most úgy érzem soha nem jön el már az az igazán élvezhető kinti hőmérséklet. Van egy rakás tervem a kerttel és a terasszal kapcsolatosan és türelmetlen vagyok. Zöldnek akarom látni a kertet az utcát... és virágillatot akarok érezni. 
Mivel vidéken lakom és ugye az ország egyik legmelegebb részén ez a látvány fogad majd tavasztól-őszig a sok betonépület helyett csak hát ugye március vége és még mindig fázom kint kávézni nagykabátban. 
Első lépés már folyamatban: megbíztunk valakit, hogy kertészkedjen és tüntesse el a megmaradt szemetet, lomot ami a költözés után maradt meg. A kertészkedést nem azért bízuk másra, mert annyira sznobok lennénk és annyira gyönyörűséges a kertünk csak igazából nem értünk hozzá pl. szőlőmetszés és időnk sincs. D. dolgozik, rajtam meg egy kisember lóg egész nap.  

  • 2-ik lépés a ház festése kívül. Fehér szín és sötétszürke aljzat. Nem a hófehér színre gondoltam. pl mint az elder white, de ezt majd a színmintájukból kiválasszuk
  • 3-ik lépés a kerítés redbetétele, festése, kapucsere
  • 4-ik lépés a terasz burkolása, a hátsó rész is, egyúttal babakuckó kialakítása, még alakulóban a burkolat választás, de valami meleg színre gondoltam ami nem kényes így valószínüleg fautánzatú lesz, hátra meg bármilyen kinti ami olcsó és tetszik


Raklapokat már beszereztünk, ülőalkalmatosságoknak nekünk és a kutyusoknak is a kennelben meg kaspótartóként is. Alakítunk rajta festéssel is.
A teraszi két szék már beszerezve a jysk-ből akciósan. A napernyőt az obiban találtam ami elég nagy és tetszik a színe (s.kék-fehér csík) asztalka már megvan.


még ezt a fűggőágyat be kell szerezni

Természetesen még a ház többi részével is vannak tennivalók. De most mivel családi ház, kert ezek a felújitások elsőbbséget élveznek. Én 2 évig itthon leszek, babázok és az év nagyrészét kint fogom tölteni így logikus erre koncetrálni. A parkettázás meg a gardrób az mindenképp aktuális.
Holnap megyünk fel Pestre. Barátokat, családot látogatni. Bár az internet világában a kapcsolatok a távolság miatt nem kell megszűnjenek, de szerintem az élő találkozást semmi sem kárpótolja. 
Nagyon vágyom találkozni a barátaimmal, ismerősökkel. Csonkának érzem magam nélkülük. 
Mikor leköltöztem ide tudtam, hogy ezt a részét én megfogom sínyleni, tudtam, hogy itt semmiképp nem az lesz az első dolgom, hogy barátokat szerezzek magamnak. Az ki fog alakulni ahogy telik az idő. Addig is itt vannak D. kollégái, jövő szombaton már 15 fős társaság jön hozzánk... remélhetőleg már melegebb lesz. Nem még nem kerti sütögetésre gondoltunk, de lesz az is persze. Már azt a részét is tervezem.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...