2009. május 11., hétfő

HÉTFŐ



A csend képei
Hannes Heikura kiállítása

Magyar Fotográfusok Háza – Mai Manó Ház
George Eastman terem
2009. május 8 – június 14.






Reggel bevonszoltam magam angolra, hogy megint érezzem milyen gyenge is vagyok...Felszólításra abszolute minden összekavarodik a fejemben és ráadásul a nyelvem is lebénul. Írásbelinél tudok -tudnék teljesíteni, de mit ér ha egy összetett mondatot nem tudok elmondani?! :(

Aztán folytatódott a napom a Váci u.-val, persze ma is szívtunk. A turisták nem voltak sajna vásárlós kedvükben! Persze mi elszórakoztattuk magunkat Enikővel a szokásos témákkal. Ma is kivételesen a női mellformák és méretek volt a téma. Nyár van és van akinek van mit kihangsúlyoznia és meg is teszi míg más csak próbálkozna ha... Ez ugye leginkább azon nők gondja-baja akik a "kissebbséghez" tartoznak. Gondolom a férfiaknál is központ ez, (persze más megközelítéssel), dehát ugye nekik igényeik alapján van választási lehetőségeik, míg nekünk...

Este volt még szolizás Hildával persze megint leégtem, makacsul választom ugyanazt, hogy minden alkalommal úgy érezzem magam mint egy megsült csirke. Próbáltam még a délután rábeszélni Danit egy kis futásra, de rögtön nemet mondott és inkább elment focizni a kollégáival. Refusal.
Én meg este 9 után jól belakmároztam kiengesztelésképp magamat:)
Heti program:
Holnap be-ki ülősdi(sörözés) a lányokkal,csütörtök lehet mozi, szombaton buli, vasárnap strand vagy kiállítás itt:


És persze a dolgozatírásom esténként...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...