2009. május 20., szerda

SZERDA

Ma kissé elkésve, de beértem angolra. Egyre számomra durvább feladatokat oszt ki a tanárnő, de ma kivételesen még élveztem is. Hétfőn írásbeli lesz, szerdán meg szóbeli ami végül is nem kötelező, de azért jó tudnom merre tartok. Örülök, hogy már vége lesz, mert kicsit így húzós a napom 8-tól 8-ig heti 2xer és ráadásul szombaton meg a suli. Ennyire hős még soha nem voltam ;)


Leloptam egy képet Kata iwiw-ről ami hétvégén készült a bulin. Vámpírosdit játszottunk vagyis Ő, én meg a naiv áldozatot...

Katie
like a vampire...

photo by Peeros


Jó lenne most Cannes-ban lenni, ma mutatták be Brad Pitt új filmjét Quentin Tarantino rendezésében, Becstelen brigantyk (Inglourious Basterds).
Nagyon jó párositás,(mindkettő filmjeit nagyon szeretem)a film témája kicsit idegen ugyan, de Tarantinotól ezt már megszokhattuk. Mint ahogy Bradet kissé elcsúfitva :)
Talán most értékelik valamilyen díjjal a játékát is, a filmválasztásait nézve az utóbbi időben biztos erre hajt :) és sztem Tarantino meg a náci téma is tol egy nagyot ezen a szekéren.
Vegyes érzelmeim vannak viszont Brad rózsaszín öltönyéről. Én nem adnám rá viszont Ő még ebben sem ciki.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...