2009. május 17., vasárnap

HÉTVÉGE

SZOMBAT
A tegnapi napom azzal kezdődött, hogy nem mentem suliba, Eszter-től(protokoll) elnézést kértem, hogy nem adtam le a dolgozatomat és ígéretet tettem, hogy ma estig bezárólag elküldöm.Persze hozzá se kezdtem délutánig, mert előtte cipő körúton voltam, sikerült is beszereznem egyet és + egy szemüveget ami olcsóóó volt! :)


Délután nekiláttam a dolgozatnak, nehezen indult el, de aztán csak belelendültem, már félig-meddig a szervezésnél tartok. Érdekes, a Gellért szálló oldalán csak árajánlatot lehet kérni, mivel napi ár van ami változó telitettségtől függően. És nagyon drága: 2 ágyas Dunára néző szoba 198 euró (egy másik oldalon sikerült megtalálnom) a héten büféreggelivel. Persze ingyenes a Gellért fürdő :) Tapasztalat, nem gondoltam volna, hogy a turisták ennyi pénzt szórnak el szállásra miközben a 80 eurós bőrtáskára fújnak.

Este Én, Kata és Peeros elmentünk a Corvin tető -re. Utólag csatlakozott hozzánk Peeros haverja Gabesz is, aki ma tölti a 30-at.(Neki Boldog Szülinapot és köszönöm a Jäger-t. :) Szerintem összesen nem ültünk annyit a bulin mint P.-nál. Én persze hamarabb leléptem olyan 3 óra körül úgyhogy meg sem vártam a Mike Huckaby nevű fazont. Úgyhogy róla nem is tudok "szólni". Viszont nekem tetszett az elő zene is. Csak a hely maga kicsit kicsinek tűnt, a tető meg lehetne jobban megvilágítva. Olyan fílingje van az embernek mintha a Szimpla vagy Instanb-ban lenne. Tehát nem rossz!

2 megjegyzés:

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...