2009. május 12., kedd

KEDD


Jó és rossz érzéssel fejeződött be a mai este. A lányokkal a belvárosban Czukor nevű helyen Cukor nevű utcában ültünk be névnapi ünneplésre. A jó érzés, hogy együtt voltunk, hogy finom volt a sör (én Edelweist ittam), a fagyi meg a csokitorta, és a kiszolgálás is szimpatikus volt. De az hogy egy korsó Soproniért 600 ft-ot fel vagyis elszámolnak az lelombozó. Nem is inkább az összeg miatt, mert 200 ft+ nem egetrengető összeg, hanem mert az ember becsapva érzi magát. De összhatásban kellemes hely kényelmes, kellemes belső dizájnal. Hétköznapi menü is van nem is drágán,de persze annak úgy lenne értelme, ha legalább fél órás ebédszünetem lenne. De nincs. Így marad a rendelés from Andreas Pizzeria :D
Ma megérkeztek a könyvek. Amit nagyon vártam az a Popper Péter: A reggel és az este jógája CD melléklettel



u.i. a lányoknak: Köszönöm szépen a Rafaellot(he-he ami vár engem a váci utcában...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...