2009. május 23., szombat

SZOMBAT

Ma nem mentem suliba, kicsit elfáradtam a héten ilyesmihez. Zenehallgatással, olvasással töltöm a mai napot meg persze evéssel, az ételeket Dani állítja elő. :) Kicsit nosztalgiahullám kapott ma el:

Azt állitják az ember 7 évente változik, és mégsem. Vagyis az ember szemlélete, ízlése, életszínvonala, értékítélete minden változik, fejlődik (remélhetőleg nem alul). De van ami megmarad az emberben, talán a nosztalgia miatt. Ilyen az első szerelem, első fiú, első munkahely, első férj ;) és az első "zenei" élménye...

Mi fanatikusak voltunk a Renivel még most is úgy érzem teljesen összeköt minket az az időszak holott nem találkoztunk már vagy 8 éve és nem is tudok semmit róla, mert még az úgynevezett közösségi portálokon sem találtam meg. Általánosban egy osztályban jártunk, véletlenül találtunk egymásra 12 évesen alig letéve a Barbiet.
Ez a véletlen volt az NKOTB. Talán a név mindegy, mert ha két évvel fiatalabbak lettünk volna már a Take That volt a menő, és így folytathatnám is a sort...

Az a 3 év nagyon intenzív volt, reggel-este ez volt az életünk. Az első barátnőm akivel úgy éreztem lelkitársak vagyunk, és azt hogy vagyunk MI meg a többiek. Szerencse volt, hogy bandán belül különböző pasi tetszett nekünk (és az a jó, hogy ezt a szokásomat ma is megtartottam). De azért még persze azon össze tudtunk kapni, hogy melyik a szebb, mármint a pasik. :)
Kedves emlékek...

18 év után persze nem váltják ki belőlem azt az érzést, de mindenképpen kellemest.
Kicsit vicces, hogy a fiúk (férfiak) akik lassan már betöltik vagy elhagyják a 40-et és még mindig úgy nyávognak és dobják magukat, mintha megint a tinilányok volna a célközönség(akik akár már lányaik lehetnének) Habár meg kell vallanom nekem még most sem veszítettek a vonzerejükből...kicsit nyálasak de talán ezért még mindig szépfiúk

Ezt a videót találtam, de ami tetszik az a Lady GaGaval készült duett.





És itt a video ami 12 éves koromban rajongóvá tett.

2 megjegyzés:

  1. Jéééééézus :D, ez ultra-brutál-durva... asszem nemcsak a pasi izlésünk, hanem a zenei izlésünk is némiképpen különbözik. Bár tudom, h anno az ilyen stílus volt a "menő".

    VálaszTörlés
  2. ;)
    Még jó, hogy egyesek (mint Nekem) ízlésvilága fejlődőképes...

    VálaszTörlés

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...