2009. május 15., péntek

PÉNTEK

Szóval a Katával tegnap elmentünk megnézni az Angyalok és démonok c. filmet. Mi élveztük a filmet, (és szerintem a teremben lévők is) le is kötött habár olvastam könyvben és ilyenkor szkeptikusan állok egy filmhez. Talán mert sok mindent elfelejtettem és az újdonság varázsával hatott rám :) ami nem a sekélyességre vall, hanem az információdömpingre amit ad a könyv és leegyszerűsítve a film is.

Szerintem a film:
technikailag nagyon jól sikerült, a sztori vonalvezetése is erős, és Tom Hanks is megint meggyőzött, mert én személy szerint nem őt képzeltem volna, de persze ő minden szerepet "okosan" old meg. Történelmi információk, Róma nevezetteségei, a r. k. vallás elemei, tudomány, hatalom...minden volt benne.

NEKEM TETSZETT 8/10

És szuper volt látni Rómát újra, (mégha mozivásznon is) kicsit nosztalgiahullám kapott el.
Íme pár bízonyiték pár helyszínről...:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...