2012. február 24., péntek

Majdnem spontán


Szerdán Danival megbeszéltem, hogy beülünk a Szimplába egy kis cseverészésre sörrel és kajával megspékelve. Egész nap csak tobzódott bennem az energia, legszívesebben már a nap közepén bezártam volna a boltot, talán az enyhe időjárás volt az oka ami mellesleg estére nem kicsit lehűlt. Mivel D.vel csak 7-kor taliztam gyalog lementem az Astoriáig és benéztem ide-oda. Szolárium, Tisza cipőüzlet aztán mivel D késett még az Alexandrát is megejtettem. Már majdnem elcsábultam egy régóta vágyott könyvre, de D megérkezése megakadályozott hogy magamévá tegyem. Ami meglepett, sétálva a zsidó negyedben, hogy mennyi ember lézeng erre és megtelítik a vendéglátóhelyeket szinte színültig. A Szimpla sem volt üres :)) én fenntartottam a jogot, hogy ne a még meglévő dohányzó helyre üljünk így nagy nehezen találtunk egy félreeső asztalt bent. Hihetetlen, hogy ezzel az alaptörvénnyel mennyire jót tettek. Szinte visszahőköltem a dohányfüsttől, ami kint várt rám... milyen rövid idő alatt meglehet szokni a jót :D Viszont D hogy nem cigizhetett így sokkal intenzívebben lett szomjas, orális fixáció... úgyhogy amit megspórolnának a cigin szegények elköltik piára!!!
Míg én megmaradtam egy sörnél D már a 3-nál járt, hát ez nem volt valami gazdaságos. Úgyhogy leléptünk.

Kiolvastam Murakamit :( van egyes könyveknél, hogy sajnálod hogy vége, mert annyira az életed kis részei lettek. Azok a lopott kis percek mikor belefeledkezel és a történet kis filmkockaként pörög előtted. Azt hiszen ezért az élményért imádtam gyerekkoromban olvasni. Ez ragadott magával hiszen lelkileg nagyon messze tudsz így eljutni és ami hihetetlen gazdagságot ad. Kár hogy időhiány miatt már kevesebbet olvasok és sajnos még egy hubaivizsga maraton a nyakamon van így egy ideig megint hanyagolni fogom :(((
Olvassunk többet!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...