2012. február 9., csütörtök

KATA 29 B-day

Jó kis est volt én nagyon jól éreztem magam és sztem Kata is. Nagyon jó ha barátokkal ünnepel az ember.

Telnek az évek!
29-ik életév. Szép mert még 2-es és mert sztem manapság itt kezdődik a nők igazi élete. 30 éves korunk előtt még csitrik vagyunk (persze tisztelet a kivételnek) nőiességünk tündöklése ezután bontakozik teljes valójában :)) Soha nem voltam túl önbizalom teli vagy túl önbizalomhiànyos de most érzem, hogy bármilyen korú férfira hatással tudnék lenni testi-lelki értelemben. (persze házas lévén ez fikció ;)
És nem mindenáron a külsőségek révén hanem mert kiegyensúlyozott, egészséges önbizalomteli vagyok. Érzem nőiességünk nagy hatalom a kezünkben és nagyon okosan lehet hasznàlni és ezt csak 30-at taposva tudtam átélni. Vagy csak lehet későn érő vagyok :))) mint egy bor ami idővel egyre értékesebb.
Persze a "hervadás" is ezután gyorsan eljön, de egy igazi nő okosan és szépen öregszik...

a lenti kèp igazat szól, de attól még mindegyik pasiban van valami szerethető ;)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...