2012. február 20., hétfő

Vasárnapi shopping

Örs Vezér Tér egymás mellett 3 áruház és mindhármat megejtettem vasárnap. Az Árkádban a Douglasben (Kata hatására) megvettem egy Clinique tisztítócsomagot zsíros bőrre. Gondoltam, hogy jó termék lehet az árából kiindulva meg de aztán nem kis bosszúsággal konstatáltam, hogy már 1 használat után éreztem mennyire silányakat használtam eddig... persze amelyek azért pénztárcabarátibbak is voltak. Talán a 3 lépés együtt hatalmas hatóerejű, de simán 3 patival kevesebbel ébredtem reggel :)))
És egy Vero Moda övvel lettem gazdagabb ami potom 1000 Ft volt. Ellensúlyozván a Clinique árát. Ami csak önbecsapás, mert bár olcsó volt így akciósan az öv nem biztos, hogy szükségem van még egyre. Aztán megbeszéltem, hogy van. :)
Az Arénából átcammogtam a Skála áruházban ami érthető módon szinte tök üres volt, hogy keressek egy bankot, hogy számlámra tehessek pénzt no nem azért  mintha nem működne nálam az önkontroll... de a bankom zárva :( Ezután Skála ki Ikea be... már egy előző posztban kifejtettem, hogy mennyi szép és jó dolgot találtam ami ékesíthetné házikónkat hát most is úgy gondolom. De felszegett fejjel célirányosan haladtam a kiszemelt akciós tárolódobozok felé... és irány a kijárat! Persze még magamévá tettem kifelé menet 1 mandulatortát és 1 erdeigyümölcsöset mert le voltak árazva és nem tudtam választani így kosaramba landolt mind2. Édesszájú lévén mennyivel jobb lenne ha magam süthetnék ilyen finomságokat, de az én világháború előtti sütőmben ez lehetetlen így marad a bolti instant finomságok. Kicsit furcsállottam, hogy az Ikeánál még a dobozokat is össze kell szerelni, de hát egye fene mígy D megcsinálta a csodálatosan finom csirkecombikat és összeraktam 2, hogy végre a ki-összeszelektált iratainkat eltudjam helyezni. Fárasztó volt... aztán jöttek a soha nem hallgatott cd-ék és nem nézett dvd-ék no meg a videokazetták. Ezek nagyrésze a kukában landolt míg pár darab dvdé meg Enikőnél. Híresen aktív lomeltakarító vagyok. Elkap a hév és minden ki. Felszabadító.

Mai érdekesség: 2 külföldi bácsi bejött az üzletbe szokásos módon körbenéztek de kifelé menet az egyik kezembe nyomott egy röplapszerűséget... azzal a mondattal, hogy "Isten szeret téged" már számon volt a választ, hogy "tudom" de visszaszívtam nehogy szegény istenkáromlásnak vélje :)) Gyerekes, a cédula előlapján ez a szöveg: Hogyan lehet a mennybe jutni? és aztán jönnek a lépések :))) és egy névjegycédula: Baptista Gyülekezet vagyis ha kérdéseim lennének a mennybejutásommal kapcsolatosan írjak nekik vagy csatlakozzak, mert csak így üdvözülhetek és elkerülhetem a tüzelő poklot. Hát a hitemet kérem szépen én másképp vallom!!!

Képek és egy aktuális kedvenc...



mert amúgy a pokolra kerülsz!
6200 Ft - 1000 Ft utalvány
3x2 db Philipnek tetszik

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...