2012. február 1., szerda

IKEA

Még a múlt héten voltam csak nem volt időm posztot írni róla vagy elfelejtettem nem is tudom már. Pedig nagy élmény volt persze mint mindig. Pénz meg konkrét elképzelés nélkül mentem, hát pénz az akkor sem lett, de elképzelés az dögivel :) Rengeteg jó dolgot láttam, legszívesebben csak mutogattam volna ezt meg ezt meg azt meg azt is... Érdekes megfigyelni, hogy változik az ember, sosem szerettem a világos színű bútorokat, de most úgy érzem ez az én világom vagy a házikónké. :D
Már tudom fehérek lesznek a falak mind3 szobában és a háló meg a konyhában a bútorok is, amit színes kiegészítőkkel fogunk megtörni. A kád+ mosdót (utóbbi még attól függ, hogy milyen lesz a szekrény) is kinéztem, de a fürdőszoba színei még alakulóban. Régebben a meleg színek, a mediterrán stílus tetszett most valamiért hidegen hagynak, sok nekem, a letisztult északi forma és szín világ fogott meg. Szóval sok ötlettel egy zöld laptoptartóval és 3 csokival tértem ki meg pár lefotózott ötlettel.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...