2012. február 11., szombat

Változás

Hát megint vissza változtattam blogomat... ezt inkább enyémnek érzem.
Az életünk minden kis szegletében ezt kell tennünk... vagyis változtatni, szelektálni. Én leginkább a lassan de annál biztosabban terjedő "lomokat" szoktam gyakran kihajigálni. És tényleg érzem a meg könnyebülést ahogy egyre fogynak és teret engednek az újnak :))
Érdekes az emberek is változnak körülöttünk, cserélődnek. Mint ahogy ritka az, hogy a gyerekkori szerelmed lesz a párod ugyanúgy az is ritka, hogy a gyerekkori barátod, barátaid legyenek csak körülötted. Mindig vannak új emberek. Nekem sok ember kilépett az életemből, biztos megvolt rá az ok, nem bánom...nem bánok egy régi barátságot sem mint ahogy nem bánom hogy vannak újak. Szerencsém volt vagy tudatlanul jó emberismerő vagyok nem tudom, de úgy érzem akit barátomnak tudtam mind JÓ ember volt. Mint ahogy a szerelmeim is. Nem tökéletesek, de jók. Néha azt gondolom nekem ez jelenti a legnagyobb vonzerőt a másiknál. Mindkét nemnél.
Mások nem véletlen lépnek be az èletedbe, mert mindenki hozzátesz a maga módján a kisebb vagy nagyobb darab kockáit az életedhez és ez így jó, így kerek. Mert mindenkitől tanulhatunk és ha negatív irányba haladunk vele legfeljebb azt hogy mi nem jó nekünk... csak ezt ne felejtsük el!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...