2013. március 24., vasárnap

Gyerekzsúr után

Egész szombatunkat kitöltötte :) aranyosak voltak a lánykák meg az egyetlen fiúcska.. nagyon élvezték a bűvészkedést is. Egy fiatal lány volt a bűvész direkt gyerekeknek szóló mutatványokkal. A párja aki segített neki a hallottak szerint a tanárja volt, ő nekünk felnőtteknek tanított kártyatrükökket a konyhában. Így élőben nagyon érdekes volt. Annyit elárult, hogy sok kézimunka :)) mert a kezét folyamatosan edzésben kell tartsa a hajlítások miatt.
Kb 30-40E ft a munkadíjuk, azt nem mertem megkérdezni milyen gyakorisággal van megrendelésük, de onnan Kecskemétre mentek egy iskola ünnepélyre úgyhogy gondolom annyira nem lehet rossz.
Mivel a gyerekek alapvetően elég kicsik voltak sztem annyira nem maradt meg bennük az élmény, mert utána már az ajándékozás és tortaevés gyorsan elhomályosította. Irtó gyorsan reagálnak egy másik impulzusra a gyerekek így sztem ilyen kiadású élményekhez talán meg kellene várni mikor idősebb kort érnek el. Az ajándékosztásban az volt a legaranyosabb, hogy az ajándékozó gyerekek úgyanúgy örültek mint az ajándékozottak. :)))
Viszont a végén nagyon ledöbbentem. A két kislány ahogy fentebb írtam 2 és 4 évesek tabletet kaptak a szüleiktől.  Szegények igazából azt sem tudták hogy mi az... addig érdekes volt míg kibontották a csomagból... a 2 éves kislány aztán gyorsan otthagyta és inkább a többi ajándék közt túrkált a 4 évest is jobban érdekelte a betűkártya.
 Szóval ha kalkulálunk egy szülinapocska 2 gyereknek simán 100E ft felett van!!!! Anyagi helyzetük sztem ezt a kiadást nem indokolná, de elgondolkodtató, hogy akkor a gazdagabbak mennyit szánhatnak ilyesmire. Én elképedtem. Persze az elgondolás nem rossz, hogy élményt adjunk a gyerekeknek, de több sajnos negatív gondolatom támadt: egy talán hátrányba lesz az a gyerektárs akinek a szülei ilyen fokú élményt nem tudnak nyújtani a másik meg mi jön ezután? Csillagokat az égről??? Egyre nagyobb kiadásokba verjük magunkat, mert a gyerekeinknek szülinapja van??? Vagy csak ez azért van, hogy megmutassuk a szülőtársaknak és a többieknek, hogy mire vagyunk képesek??? Übereljük egymást??? A felmerülő gondolataimat tapasztalatként raktározom el, mert talán lehet okosabban is gyerekeinket elbűvölni.
Tény a gyerekek nagyon jól érezték magukat mert ugye közösségben voltak, táncolhattak, ugrálhattak... a többi csak ráadás volt. És minden nagyon finom volt bár a tescos torta annyira nem :)) érdekes kontraszt volt ;)
Mi felnőttek babgyulyással tömtük tele a gyomrunkat. Természetesen nagyon finom volt csak ne lett irtózatos hideg kint. És a csoki fondun is nagyon elnyerte a tetszésemet :D egy olyanra én is szívesen beruháznék.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...