2013. március 4., hétfő

Hahó Március

Véget ért végre az év legutálatosabb 2 hónapja :)) ámbár még meleg érzetre várhatunk. De nyilvánvaló, hogy már nyakunkon van...
Szombaton lent voltunk a háznál takarítani meg összerakni a kanapét is. Húúú nem volt könnyű menet, végig arról szólt az egész, hogy D káromkodik minden csavarozásnál.
Következtetés: a "csináld magad" tett nem a gyenge idegzetűek álma! De meglett, igaz nem abban a hekyzetben hogy én szerettem volna így rábeszéltem, hogy adjunk a másik opciónak is esélyt.
Most már nagyon költözhetnékem van ahogy egyre több dolgunk van úgy végre felfogom, hogy a miénk és hamarosan ott fogunk éldegélni :))
Vasárnap hirtelen nőgyógyászati ügyelet en kötöttem ki. Nem találtak semmi különöset, de nem is nyugtattak meg. Már biztos írtam hogy náthán kívül nem szokott problèmám lenni így minden rendellenességet ezerszerres aggódalommal diagnosztizálok magamon. Erre nagy segítség az internet. És még nem múlt el a problémám így még rághatom magam ezen s máson.

Ma D sokkolt egy nagyon kellemetlen hírrel, hogy autonkkal nagy baj van gyakorlatilag többe kerülne a javittatás mint az értéke. Hirtelen nagyon elment a kedvem mindentől... de aztan kiderült, hogy a szerelő gondolt a legrosszabbra Lehet hipochonder?! ;))
Szóval végül is igazán nem kerül sokba...
valami nagyon banális dolog volt!












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...