2013. március 17., vasárnap

Élet falakon belül

lazulunk

Sztem a hétvége a családé, a pároké mármint ha nem rendez az ember valami baráti összejövetelt... én ehhez eléggé tartom is magam. Csak nem a 4 fal közt...
A tegnapi napunkra foghatjuk, hogy rég volt ilyen semmi sem történik szombatunk amit együtt töltöttünk. Én már a déli órákban végeztem a takarítással aztán nassoltunk és filmeket néztünk felváltva. Amit megszakított egy népligeti séta du.a kutyákkal.
Megvan kötve a kezünk minden téren: hideg van, nincs pénzünk így marad a tévénézés opció. Hát köszönöm szépen egy ilyen elég volt. :D
Mert valójában nem az a rossz unalom volt mert ketten voltunk vagyis 5-en mivel az állataink is eléggé közvetlenül részt vesznek az életünkben, de azt hiszem mi nem ilyenek vagyunk. Az elmúlt év mindig elfoglalt szombatjai után kicsit mintha lelkiismeret furdalásunk is lett volna, hogy nem csinálunk semmit. Én ezt nem értem, hogy ezt hogy lehet... pl a kórháztól való félelmem ezen alapul, hogy csak ott bent lehetek és minden más lehetőség kizárva. És ezt éreztem a tegnap: nincs más lehetőség csak eltölteni a szombatot valahogy. Vagy már túl kipihent vagyok? :))
Ma elvileg megvesszük a tükröt a fürdőbe abból a plusz  pénzből ami az Ikea Family kártyámon van :) Elvileg állja is, talán 800 a különbözet ;) aztán leviszünk pár dolgot a házhoz pl. nyári ruhákat amiket már beakaszthatok az egy szál szekrényben :D ezt pl nagyon jó kettesben csinálni. Általában mindig felvázolom D-nek hogy még mit szeretnék ő félig-meddig elfogadja az adott pillanatban aztán persze úgyis afelé haladunk. Eszeveszettül szeretném ha már ott laknánk... és igen hamarosan meglesz a házavató buli :D kb április közepére datálható már csak a jó idő miatt is... barátok, gyerekek, kutyák jöhetnek hadd lássák a szomszédok kik is vagyunk :D


ez nagyon bejönne




Keiko bagolynézése :)


kurzorfigyelem


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...