2013. március 23., szombat

Gyerekzsúr

Állítólag lesz ott minden, bűvész nyuszikákkal, torta, sok gyerek és babgulyás :)) nem nem a McDonaldsban. :D
 Hát nem a legideálisabb időjárás van szülinapi zsúrokhoz, de a szülinap az szülinap. A két kislány közel pár nap és két év különbséggel született.. Az egyik történetesen a keresztlányunk. Tegnap elindultam vásárolni nekik hát eléggé bajban voltam. Tanácstalanul járkáltam ide oda. Egyrészt ugye két kislány és hiába az egyik keresztlány nem szúrhatok ki a másikkal, hogy kisebb ajándékot vegyek mert amúgy ő a nagyobbik és rögtön észrevenné. A miértjét meg nem igen fogná fel. Végül találtam valamiket aztán még betértem az Alexandrába a gyerekoldalra. 
Na itt igazán nem tudtam dönteni. Nagyon jó kis hely a lurkóknak. Ettől függetlenül péntek este lévén kb 2 gyereket láttam ott kóvályogni. Bár lehet napközben többen vannak. Igaz ezt a corvini Alexandrát mindig üresen találom, 8-ik kerület nem olvasásfüggő gondolom. 
Egy rakat könyvet, foglalkoztatót, kifestőt, gyerekenciklopédiát megfelelőnek találtam volna. Már előre félek, hogy fogom a saját gyerkőcőmet "mérgezni" a könyvekkel. Igazából nem hiszem, hogy szoktak a lányoknak felolvasni, mert úgy hallottam dvd-znek és youtubon nézik meg a meserészleteket így hosszas hezitálás után egy hangos könyv mellett döntöttem amiben vannak kifestő részletek és mondókák. Gondolom a bölcsi-ovi mellett ezt hasznát veszik. Én felnőtten sokkal több értelmét látom egy egy ilyen foglalkoztató, kifestő, enciklopédia könyvnek mint még egy Barbinak vagy kisfiú esetén még egy autónak. Az összes ismerőseimnek a gyerekeinek hullanak ki a szekrényből a játékok. Könyv meg alig van, ami fellelhető azt is kb örökölték és eléggé porosodnak a polcokon. Internet központúsággal nehéz elérni, hogy a gyerek értékelje a könyvet és a fantáziájára bízott mesék világát. No meg idő hiányával.
De persze mindez gyerekfüggő meg nevelésfüggő. Ebbe nem szólhatok bele... attól még nekem már megvannak a terveim, elveim... majd meglátjuk.

Viszont nekem kell egy könyv. Vagyis több de ez mindenképp.


A hét eseménytelenül telt, szenvedtem egyedül a turistákkal és a nemakarunkvásárolni szándékukkal. Egyik nap Kata látogatott meg, másik nap Joli. Jolival be is tértünk egy sütire a retrós cukrászdába,  nagyon finom sütik vannak és mindig eszembe jut róla az otthoni cukrászdák bár ott persze anno nem volt ennyi választék és talán ennyire finomak sem voltak. Bár ezt egy gyerek nem érzékelheti.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...