2013. március 7., csütörtök

? vagyok

Most még egy nagy ?
Az élet kiszámíthatatlansága ugyanúgy lesújtó is tud lenni és felemelő is. Nem tudod mi fog történni veled maholnap. A jo kártya lap ugyanúgy benne van mint a rossz.
Hát most rossz lapot húztam. Igazán soha bele sem gondoltam, hogy ez velem megtörténhet. Azt hogy ilyen gyorsan és komplikációval hát nem nem gondoltam.
Az a rossz a mai napban, hogy még mindig 2 lehetőség fenn áll. Nincs kizárva a másik.
Szóval kórlapom van az I sz. Nőgyógyászati Klinikán vetélés vagy méhen kívüli terhesség gyanújával.
Gyakorlatilag most egy spontán vetélés miatti művi befejezésen vagyok túl, ez eléggé általános sajnos a korai terhességeknél.
Ami nem általános az a méhen kívüli! De előfordulhat, lehetnek specifikus kiváltó okai, de előre nem látható és a beteg nem hibáztatható!
A vetélésnek is lehet számos kiváltó oka a legelfogadottabb a termeszetes szelekció! Nem volt elég ereje az élethez az embriónak így mennie kellett.
Fura érzés, mert én most betegnek tartom magam és nem terhesnek. Nem volt lehetőségem annak tartani magam. A méhen kívüli meg egy abberációs állapot amit gyorsan inaktíválni kell.
Nehéz dolog betegnek lenni. Kimerítő és stresszes. És ezerszeresen jólesik mindenki törődése és aggódalma.

Itt is nagyon kedvesek mindenki ami persze nem homályosítja el azt hogy beteg az ember es futószalagon gyógyítják!!!

folyt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Születés

Bár a héten lett volna a kiírt időpont vagyis a 40-ik hét, de Dalma március 23-án megszületett 38+4 napra 2900 grammal és 47 cm-el. 400 gra...